Total: 0,00 


No products in the cart.

Select Page

Lähettäminen ja toimitus

Voinko tilata puhelimitse?

Verkkokaupastamme valitettavasti ei voi tilata tuotteita puhelimitse.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Heti kun maksusi on vahvistettu, alamme käsitellä tilaustasi. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai verkkosivujen kautta. Ilmoitathan peruutuksen yhteydessä sähköpostiisi lähetetyn tilausnumeron.

Kuinka kauan tuotteiden toimitus kestää?

Varastotuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti noin 1-3 arkipäivää. Huomioithan kuitenkin, että viivettä saattaa esiintyä kuljetusliikkeen toimesta.

Voinko muuttaa toimitus- ja laskutusosoitetta?

Kyllä. Verkkokaupan kassalla on mahdollista ilmoittaa eri toimitus- ja laskutusosoitteet tilaukselle. Jo tehtyihin tilauksiin ei voi muuttaa osoitetta suoraan verkkokaupasta, tällöin ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko lisätä tai poistaa tuotteita tilaukselta jälkikäteen?

Tuotteita ei pysty lisäämään tai poistamaan tilaukselta jälkikäteen. Jos haluat lisää tuotteita, voit tehdä verkkokaupasta uuden tilauksen.

Miten voin maksaa tilaukseni?

AO-shop verkkokauppa käyttää Paytrail Oyj:n maksunvälityspalveluja. Katso tarkemmat maksuehdot tästä: Maksuehdot

Tuotteiden hinnat

AO-shop verkkokaupassa olevien tuotteiden sekä toimitusten hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisänveron. Tilauksen arvonlisäveron osuus on eriteltynä verkkokaupan ostoskorissa sekä tilausvahvistuksissa.

Mitkä ovat valittavissa olevat toimitustavat ja niiden hinnat?

Voit valita ostoskorissa toimitustavaksi Postin tai Matkahuollon kuljetuspalveluista sinulle sopivan vaihtoehdon. Osa tuotteistamme on suuria, joten kaikki palvelut eivät välttämättä ole käytettävissä, kuten Postin pakettiautomaatti. Toimituskulujen hinnan näet verkkokaupan ostoskorista.

Mihin maihin tuotteita voi tilata?

Toimitamme tuotteita Manner Suomeen. Emme voi toimittaa tuotteita postilokero-osoitteisiin. Jos haluat toimituksesi ulkomaille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Palautukset ja hyvitykset

Miten toimin jos saamani tuote on viallinen tai väärä?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme verkkokauppa@ao-shop.fi tai verkkokaupan yhteydenottolomakkeen kautta. Käsittelyä helpottaaksi, ilmoitathan tilausnumerosi, joka löytyy sähköpostitse saamassasi tilausvahvistuksessa.

Miten palauttaminen onnistuu?

Asiakkaalla on 14 päivän mahdollisuus tutustua tuotteeseen. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, joiden mitat tai muut ominaisuudet poikkeavat normaaleista tai tuotteet ovat valmistettu mittatilauksena.

Jotta voimme hyvittää palautuksen tilaukseesi täysimääräisenä, palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, siinä kunnossa kun ostaja sen vastaanotti sekä kaikki tuotteeseen kuuluvat osat tallella. Tuotteen täytyy myös olla pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa tai vastaavalla tavalla.

 Toimitamme sinulle tilauksen yhteydessä palautuskortit tuotteiden palautukseen.

Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksullinen. Vähennämme palautus toimituksesta aiheutuneet kulut.

Kuinka kauan rahapalautuksen saapuminen kestää?

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen, aloitamme hyvityskäsittelyn. Saat sähköpostiviestin, kun olemme palauttaneet maksun. Saat hyvityksen 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautettavan tuotteen sekä käsitelleet palautuksen.